2015. szeptember 9., szerda

Borítópályázat - eredményhirdetés

Pályafutásom első borítópályázatán vagyok túl. Először azt hittem, hogy majd kapok néhány (max. öt) tervet, de folyamatosan jöttek a jobbnál jobb képek, és minden nap bővült az album. Összesen negyvennyolc képet kaptam különböző emberektől.

Ez hitetetlen élmény volt! A regény még meg sem jelent, és máris vannak, akiket érdekel a dolog, még akkor is, ha most a külcsínről van szó.

Megadtam néhány szempontot, szimbólumot, és a legtöbb meg is jelent a képen, mégis úgy éreztem, hogy a pályázók alapvetően a címből indultak ki. Emiatt a legtöbb képen szerepel egy kés. Néha vadászkés, néha konyhakés :)

A negyvennyolc képből viszonylag könnyen kiválasztottam azt a hetet, amelyet első körben elküldök a kiadónak. Az már nehezebb volt, hogy a hétből kiválasszam azt az egyet, amelyik a legjobban tetszik.

Aztán összeállt a sorrend, legalább lett első, második és harmadik hely is. Első körben itt a az utolsó négy helyezett képe (nem sorrendben, nem is tudtam sorrendet felállítani közöttük, mindegyik más miatt tetszik):


Szendefi Zsófi terve

Horváth József terve

Stósz Flóra terve

Rojkó Enikő terve


Ez már a HARMADIK helyezett kép Ryta Furriertől. Tetszik a kopott hatású háttér, a kés rozsdája. Visszaadja a regény karcosságát, és színességét.

Ryta Furrier terve

A MÁSODIK helyezett Alapi Zsolt terve. Profi grafika, összhatásában kiegyensúlyozott, megjelenik benne a sirállyá változó tőr, a háttér kellően komor, a szemek semmi jót nem ígérnek. Ami miatt lecsúszott az első helyről az a teljes hangulata.

Alapi Zsolt terve
TÁDÁM!
Az ELSŐ helyezett kép következik Szurofka Noémitől. Kértem tőle, hogy másik betűtípussal is készítse el a tervet, mégis az eredeti mellett döntöttem, mert rájöttem, hogy késpengeszerű betűk jobban passzolnak. Tetszik a terv egyszerűsége, amely mégis baljós, komor hangulatot áraszt. Tetszik a tőrből csorgó vér, amely egy fordított fát ábrázol. Nagyon rátapintott a lényegre. Gratulálok, Noémi, amint megjelenik a könyv, küldöm a dedikált példányt!
Szurofka Noémi terve

Még egyszer köszönöm minden pályázónak, hogy munkát, energiát fektettek a könyvembe, nagyon felemelő, megtisztelő érzés! Köszönöm!

Quintus Moreno


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése